donderdag 8 december 2011

So far week 49

Dus tot zover week 49...

Dinsdag heb ik een fotomontage gemaakt van de wolfskinderen. Deze komen aan de muur te hangen in groot posterformaat. Ik wou een bevreemdend gevoel veroorzaken door de portretten te mixen in plaats van naast elkaar op te zetten. De beelden zijn 'politiefoto's' vanuit verschillende hoeken gecombineerd.

Ik denk ze in deze volgorde omhoog te hangen:


Donderdag
ben ik de 'dier -en kind in gevaarfoto's' ineen gaan steken. Dit nam meer tijd in beslag dan ik dacht, dus ik zal mijn planning moeten opschuiven. Morgen werk ik hier verder aan.
Dit zijn de resultaten van vandaag:





Ik twijfel over welke ik zou kiezen bij de wolfskinderen:


OF


Als je je afvraagt: waarom groen? Omdat dat een typisch medische kleur is. Denk aan apothekers hun kruis, denk aan legertenten, denk aan groen beddengoed,... Ook omdat mijn mama vroeger lakentjes gekregen had in een ziekenhuis en die waren groen. Vandaar GROEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten