dinsdag 15 november 2011

Na Venetië

Ik moet eerlijk zeggen, ik had nog geen enkel idee van wat ik zou doen. Enkel maar tussenideetjes.
Op school dacht ik aan het volgende om te doen:

- Verderzetting Amala en kamala (wolfskinderen)
    Werken rond camouflage e.d. -> Zo wordt het kind onzichtbaar en worden ze weer verwaarloosd.
   
    Afbeelding van Amala en Kamala, geraadpleegd op 15 november 2011, op http://www.filmkrant.nl/av/org/filmkran/archief/fk257/wolfskinderen.jpg

- Of ik maak een groot hoofd die alle geheimen vertelt van haar familie. Alles wat een kind normaal niet
    kan vertellen, omdat ze niet weet dat het niet mag (denk aan misbruik), kan nu wel verteld worden.
    Het gezicht zou er zielig uitzien, zodat de betrokkenheid van de toeschouwer vergroot word.

- Een fotoreeks maken van hoe kinderen mee gaan feesten met hun ouders ->
   Ouders in de midlifecrisis. Dit heeft effect op de opvoeding van het kind.
   
   Foto man op meisjesfiets, geraadpleegd op 15 november 2011, op http://www.beirutnightlife.com/wp-content/uploads/2010/08/mid-life-crisis.jpg

Vanuit deze drie grotere ideëen wil ik één enkele uitkiezen.


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten